SELAMAT DATANG KELAS 1D 1F 1G 1H

SELAMAT PAGI

PERTAMA SEKALI
JANGAN GUNA ALASAN KOD KELAS TAK BETUL LA INILAH DAN ITULAH UNTUK TIDAK MENGIKUTI KELAS DIGITAL SEJARAH SAYA VERSI KORONA 2020

ANDA PERLU KE GOOGLE SEARCH
(Saya Mencipta Blogpage saya pada tahun 2009 untuk membantu pelajar)
LEONARDSMINDFACTORY  lepas itu kat label cari Sejarah T1 Edisi Korona

Faham ?

TQ

OK SEBAGAI BANTUAN BAGI PELAJAR YANG INGIN BUKU TEKS SEJARAH DIGITAL
Klik Pautan Ini
BUKU TEKS SEJARAH T1

ZAMAN PRA SEJARAH - BUKU TEKS SILA BACA DARI MS 46 - 49

Klik Pautan Pautan di bawah untuk idea yg asas
https://www.youtube.com/watch?v=rLFGra2TiTE

Walaupun puatan diatas dalam Bahasa Inggeris dan untuk kanak-kanak tetapi ia paling efektif untuk anda memahami dengan mudah. Jangan Merungut dalam keadaan yang mendesak.
Cuba menimba Ilmu dengan rasa hormat dan bukan dengan sifat angkuh.
Adakah anda membantu ibubapa anda dengan kebersihan di rumah. Cuci pinggan dsb. Mengemas katil anda . Cuba fikir.

Ingat manusia ingat dia sangat berkuasa tapi makhluk yang kecil dari seekor semut menjadikan dunia kita kaku.


Saya akan pos video syarahan saya nanti tentang topik topik yang saya suruh baca dari ms 46-49





Comments

Popular Posts